Mijn avontuur in Argentinië - Reisverslagen van Marlissa Hilkmann - WaarBenJij.nu Mijn avontuur in Argentinië - Reisverslagen van Marlissa Hilkmann - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur in Argentinië

Studeren in La Plata, een stad dichtbij de gigantische stad, Buenos Aires, dat is wat ik ga doen de komende twee maanden. Ik hoop m'n Spaans naar een hoger niveau te kunnen tillen.. lees: van de basis naar vloeiend Spaans..
Ook wil ik veel zien van Argentinië, hoewel het land te groot is om alles te bezoeken. Wel ga ik sowieso meerdere keren naar Buenos Aires. De laatste 10 dagen ben ik vrij om te doen wat ik wil. Ik ga zien wat er op mijn pad komt.
Niet alleen studeren en verkennen, maar ik wil ook graag salsalessen gaan volgen in La Plata. Vandaag werd me verteld dat hier veel dansscholen zijn. Een dochter van het gastgezin waar ik verblijf heeft me al een adres gegeven. Ook zij danst daar.
Gewoontes, gerechten en andere typische Argentijnse dingen zijn natuurlijk ook altijd leuk om te leren kennen. Omdat ik in een gastgezin zit is dat zeker ook mogelijk.

Ik heb er zin in!

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2013

Laatste verslag vanuit het vliegtuig

05 December 2012

Las Cataratas

21 November 2012

Un otro fin de semana en Buenos Aires y más

13 November 2012

Week 3

05 November 2012

Playa de Tuyú
Marlissa

Van 19 oktober tot 24 december 2012 verblijf ik in La Plata, Argentinië. Ik woon 2 maanden in bij een gastgezin en volg colleges aan de universiteit in La Plata. De laatste 10 dagen van mijn reis zal ik Argentinië nog wat beter leren kennen om een korte reis te maken. Waarheen weet ik nog niet, maar na 2 maanden hier in La Plata zal ik er genoeg over weten! Met kerst zal ik weer thuis zijn in Nederland.

Actief sinds 20 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4830

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 24 December 2012

Mijn avontuur in Argentinië

Landen bezocht: